Asijské dobroty z Thajska

21:08

Koho by nelákalo ochutnat nějakou tu dobrotu z druhého konce světa, že? :-) Proto jsem si nechala od české slečny žijící v Thajsku zaslat podle mého výběru nějakou tu asijskou dobrotu, abych se taky pak s Vámi mohla podělit o chutě:-) Na balíček jsem čekala dlouho, protože u nás v Evropě na to asi někdo dostal chuť a balíček se vrátil poškozený zpátky do Thajska. Takže ke mne putoval na dvakrát, ale hlavní je, že konečně dorazil :-) Asie je známá svou výstředností co se týká anime postaviček, jejich ujetých reklam a všemožnou touhle rozmanitostí. No a i na sladkostech je toho hodně vidět. Ale podle mne by měli spíš zapracovat na chuti :-D 

1. Banánové Pocky 
Začnu tím co mi chutnalo nejvíc a kvůli čemu jsem se rozhodla balíček si objednat. Jsou to banánové tyčinky. Nejsou to ty co známe u nás. Ty slané v čokoládě. Tyhle jsou už přímo čokoládové a jsou potažené banánovou příchutí. Je to prostě úplně něco jiného :-D Jsou dobré, ale na mne moc průmyslově zpracované. Ale to vlastně všechno to sladké, což se dál a dál dozvíte. Jako tyčinka sama o sobě moc dobrá není. Ale ten banánový potah je dost aromaticky, takže to má podle mne své důvody a s tou tyčkou dohromady to špatný není. 


2. Oreo Pocky
Jsou stejné jako banánové pocky, jen jiná příchuť. Tahle sušenková mi přišla ale dost mdlá. Mne Oero sušenky nijak neberou, ale vždycky se tou jejich příchutí nechám zlákat :-D A to ve všem kam jí teď strkaj...

3. Collon čokoládové sušenky
Tohle mi vůbec nechutnalo. Uvnitř je šlehačková náplň a chutná dost lacině. Jestli tohle někdy ochutnáte nečekejte uvnitř žádnou čokoládu typu Lindt :-D Jsou hodně křupavé a tou šlehačkovou náplní mazlavé.

4. Collon vanilkové sušenky
Jsou lepší než ty čokoládové, ale je to jedno a to stejné....

5. Medvídci
Nepředstavujte si ty naše gumové. Jsou jim podobné, ale tohle není úplně guma. Připadá mi to půl gumové a půl pěnové. Jsou chuťově výraznější a tím i šťavnatější. 

6. Trolli, cheese cake
Když jsem si na to sáhla a bylo to tvrdý jako beton, tak jsem si říkala, že to nebudu jíst :-D Že je to asi zkažený , ale když už tak už :-D Ochutnala jsem to a tvrdý to nebylo ale ani dobrý. Asi už tušíte, že mi to ostatní nechutnalo :-/ Ta dolní část je tuhá a ta nahoře pěnová. Myslím, že tohle jsem viděla i u nás v obchodech. Nic zvláštního. 

7. Čokoládové koaly
Ovšem tohle u nás nenajdete ani náhodou :-) Sušenky ve tvaru koaly. Uvnitř jsou s čokoládovou náplní a taky od ní nic extra nečekejte. Je to hodně nevýrazná koala :-D Jenom to všechno dobře vypadá. Ale věřím, že spoustě z Vás to chutnat bude. Já jsem se hodně odnaučila jíst průmyslově zpracované potraviny, takže je to hodně tím...

8. Vanilkové koaly
Jiná náplň a jiné motivy koal. Jinak úplně to stejné. A tyhle mi chutnali mnohem méně než ty vanilkové. Jsou mdlé, jako když nic nejíte. Jen nějaké vanilkové aroma. Je to fakt škoda. Čekala jsem od toho víc... 

9. Sušená ryba
Tohle je naprostý hnus :-D Smrdí to hodně po rybině, takže vy co to nemáte rádi a budete v Asii tak si to nedávejte:-D Mne to vůbec nechutná, ačkoliv mi ryba vůbec nevadí. Nechutná mi, že je v tom chilli, nejspíš... za solený Pringles bych to teda nevyměnila :-D Není to vůbec křupavé, je to měkké a žvýkavé. 

Děkuji Kristýně z Fashionhousu za nákup a odeslání :-)

Vaše Markéta 




You Might Also Like

0 komentářů